lauantai 5. huhtikuuta 2014

Missä mä olen? Katoamispäivitys

Mä en välillä tiedä itsekään minne katosin! :)

Aika lentää ja tuntuu että laihdutuspuolella on ollut aika kuollutta. En kuitenkaan ole elänyt kuin pellossa, ja vaakalukematkin ovat alkavat olla jo inhimillisissä luvuissa verrattuna SDn romahtamisen jälkeisiin repsahduskiloihin. Tässä nyt kuitenkin teillekin hieman päivitystä asiaan:



Eli tänä aamuna vaaka näytti 81,8 kg. Tämä on yksi syy minkä takia on täällä bloginkin puolella ollut hiljaista. Musta tuntuu että on turha kirjoittaa laihdutusblogia, jos mä en edes laihdu! Mä olen painanut nyt kohta puoli vuotta (!!!) saman verran! Alkaa pikkuhiljaa turhauttamaan.

Mutta ei turhauta tarpeeksi, että pysyisin ruodussa. Mulla menee suurinpiirtein näin tää mun tämänhetkinen "dieetti": joka toinen päivä syön kiltisti, ja sitten kaveri ehdottaa että mennään heseen, ja minä menen. Eli parannettavaa on.

Liikunnoista sen verran että olen aloittanut nyt ihan kunnolla juoksemisen! Ja ai että mulla olikin sitä ikävä! Tänäänkin kävin sellasen kuuden kilometrin lenkin vetämässä, ja edelleen on aika euforinen olo. Juoksua vaan lisää ja herkkuja pois niin alkaisi se vaakakin näyttää enemmän miinusta.

Yksi suuri syy tähän hiljaisuuteen on kuitenkin koulu. Ja koko loppukevään postaustahti tulee olemaan entiseen verrattuna harvaa. Mulla on joka päivä luentoja aamusta iltapäivään ja sen päälle tuhottomasti itsenäisiä tehtäviä plus oppari. Eli kiirettä pitää.

Yritän kuitenkin parhaani mukaan päivittää tätä blogia, koska tää pitää mut kuitenkin oikealla tiellä, ja mulla on oikeasti ikävä tätä yhteisöä! En ole edes kerinnyt muiden blogeja lukea! (ja en ole viitsinyt koska muistan koko ajan että pitäisi omaakin blogia päivittää...)

En nyt tänään tämän enempää horise, mutta lupaan, lupaan, lupaan olla hieman aktiivisempi. Ihan vain jo sen takia että musta bloggaus on ihanaa, ja haluan keskittyä siihen paremmin.

Ihanaa kevättä! Aurinko paistaaaaa! :D

-Kaukaa Kaunis

p.s. mä ostin eilen elämäni ensimmäiset bikinit!!! Siis aikuisiän elämän :D. Mä en kyllä ajatellut niitä julkisesti käyttää, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni koen että voin niissä esim. oman kodin takapihalla ottaa aurinkoa niissä... Jännää!!

6 kommenttia:

  1. I feel juu mään, sillon ku ite superdieettasin multa lähti tyyliin elämänilo :D eli mullekaan ei sopinu kyllä YHTÄÄN... Tsemppiä sinulle hirmusesti :) :) Kyl se siitä taas lähtee :)

    -hanna-
    http://laihdutusmatka2014.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana huomata että on muitakin kohtalotovereita! :) Kiitos tsempistä, nyt onkin sellanen fiilis että kyllä tässä eteenpäin päästään ominkin voimin :)

      Sun PT:n hehkuttamiset on kyllä pistänyt hieman sellasen PT-kateuden muhun :D mäkin tahtootahtoo!

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  2. Sun blogi on joka tapauksessa valioluokkaa - laihdut tai et. :) Ja mä uskon suhun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanasti sanottu! Kiitos :) <3

      -Kaukaa Kaunis

      p.s toivotaan nyt kuitenkin että mä tästä alkaisin taas laihtumaan :D

      Poista
  3. Jos yhtään piristää mieltä, mäkin olen nyt jummannu samoissa lukemissa puoli vuotta!
    Sunkin pitisi muistaa, että jokainen päivä on uusi päivä tehdä jotain paremmin kuin eilen!:)
    Hirrrrrmuisesti TSEMPPiÄ!!!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämmöset jumit taitaa kuulua terveelliseen elämäntapamuutosprosessiin. Kunhan ei ala lihomaan niin hyvin menee. Kiire ei ole minnekään :)

      Tsemppiä sullekin :) <3

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)