maanantai 11. marraskuuta 2013

Painopäivitys

Aamulla hyppäsin vaa'alle ja se näytti tätä:

en jaksanut enää kääntää.

83,9 kg, eli kahdessa viikossa on tippunut -1,2 kg, joka tarkoittaa -0,60 kg/viikko.

Tää on aina niin jännää nähdä aina vaan alempia lukuja vaa'alla, kun ei tosiaankaan muista tai tiedä milloin on viimeksi ollut tämänkin painoinen. Ajattelin etsiskellä tässä tänään vanhoja päiväkirjoja, koska mulla on sellanen muistikuva että oon joskus pari vuotta sitten ottanut ihan senttimittoja ittestäni, ja sitten josko jostain yläasteen päiväkirjasta löytyisi ihan sen aikaisia kiloja! Se olis musta äärimäisen mielenkiintoista.

Seuraavaan välitavoitepainoon, eli -15 kg pudotukseen, on enää -300 g. Jaiks! Sitten olis tavoitepalkinnonkin aika, eli kampaamokäynti! Taidan nyt pomppia joka aamu tällä viikolla vaa'alla, ja heti kun menee tuon ali, niin kampaajalle mars. Sitä on tässä jo koko syksy odotettukin :)

Olen innoissani! Kilot karisee ja elämä hymyilee.

Palaillaan taas huomenna! :)

-Kaukaa Kaunis

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Juu tällä tahdilla vois jatkaakin ;)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  2. Vau, taas! Näyttää niin helpolta tää sun painonpudotus. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, no saa nähä missä vaiheessa sitä rupee räpiköimään :D

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  3. Hertsyykkeli sentään! Miten tää on sulla näin helppoo? :D oot kyllä kampaajan ansainnu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, kyllä mä olen joutunut välillä hammas irvessä tuolla kylmässä juoksemaan tai aamulla heräämään uimaan. Puhumattakaan kaikista niistä mieliteoista jotka on joutunut tyrehdyttämään. Eli helpoks mä en tätä ehkä kutsuis.

      Ja kyllä, en meinaa hetkeäkään itkeä rahojen perään! :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  4. Jes jes! Melkeen pitäis itsekin mennä kampaajalle pikkuhiljaa :D

    VastaaPoista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)