keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Syyskuun haasteen päivitys

Syyskuuksi olin pannut itselleni haasteeksi kolme asiaa:

1) Aamupala joka päivä
2) Ryhmäliikuntatunnit vähintään 1 kerta/vko
3) Ruokapäiväkirjan pito

Söin aamupalan joka päivä! Jee, hyvä minä! Se ei oikeestaan ollut edes kovin vaikeaa, koska jos oli aikaa, niin keitin puuron, mutta jos aika jäi meikkauksen takia vähiin, oli rahkaa ja joku hedelmä tai loppukuusta söin rahkan kanssa purkkiananasta. Helppoa, nopeaa ja hyvää!

Ryhmäliikuntaitunneilla tuli käytyä kanssa. Ekalla viikolla yritin, mutta tunti oli peruttu, joten sillon jäi haasteen osalta vähän huonommin asiat, mutta toisaalta kävin yhteensä syyskuun aikana viisi kertaa kertaa ryhmäjumpissa, joten keskiarvon puolesta sain tämänkin osuuden tehtyä!

Sitten siihen ruokapäiväkirjaan. Mähän kirjaan tällä hetkellä (tai oikeastaan pitäis sanoa että kirjasin) puhelimessa Noom- sovellukseen ruoat ja lasken kalorit. No, Kurkkasin äsken tonne Noomin historiaan, ja hups vaan, oon syyskuussa kirjannut 14:nä päivänä ruoat... Ja tiedän kyllä miksi. Viimeset kaksi viikkoa oon syönyt sitä sun tätä. Ja en tietenkään halua laskea kaloreita niistä! :D Eli tää ei ihan onnistunu. Mutta muutenhan tää kuukausi olisikin menny aivan liian hyvin!

Lokakuulle en laita ittelleni mitään haastetta. Saa nähdä mitä tapahtuu.

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Nii on! Varsinkin jos ottaa huomioon mun aiemmat haastekuukaudet :D

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)