torstai 20. helmikuuta 2014

GoExpo!

Hei!



Onko kukaan lukija tai bloggaaja menossa tämän vuoden GoExpo -messuille?

Ne järjestetään Helsingin messukeskuksessa 7.-9.3.2014.

Olen noihin aikoihin etelämmässä Suomessa kuin tavallisesti, ja ajattelin että jos joku innostuisi lähtemään sinne niin olisi kiva käydä kurkkaamassa miltä aktiivisten ihmisten messut näyttää! :) Minäkin kun nykyään lukeudun tuohon porukkaan :D

Jos joku innokas jolla ei ole vielä messuseuraa löytyy, ole yhteydessä kommenteissa taikka laita suoraan s-postia: fatnomorethanks@gmail.com

Omat suunnitelmat ovat siis toistaiseksi aika auki, koska en mä sinne yksin kuitenkaan jaksa lähtä seikkailemaan :) Ja sitten ei ole tietoa minä päivänä sitä edes pääsisi.

Mutta ompahan tämäkin asia auki täällä bittiavaruudessa :D

-Kaukaa Kaunis

6 kommenttia:

  1. Huh, luin sunkin koko blogin tässä parin pv aikana ja sun painonpudotus on niin hurja et saat kyllä olla ylpee ! Itekkin oikeen innostu viel lisää kun näkee miten toiset muuttuu ja kapenee :) erityisesti sun jaloista oon kateellinen ! t: päärynä vartalo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh! Kiitos mielenkiinnosta :)

      Muakin toisten onnistumiset motivoi kovasti. Mä bloggaajat ollaan ihan tavisihmisiä, joten jos me onnistutaan, niin onnistut sääkin! :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  2. Tutkin messuohjelmaa, mutta luultavasti saat musta kaverin sinne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Mikä päivä oot menossa? Yksi toinenkin lukija on ilmottanut että vois nähdä :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
    2. En vielä tiedä, la tai su. Pitää vielä tarkemmin katsoa millaisia juttuja kumpaisenakin päivänä on. :) En ookaan ikinä tollaisilla messuilla käynyt, jännää!

      Poista
    3. Mulla se messupäivä olis joko pe tai la. Sunnuntaina käy nokka jo kohti kotia. Olis kyllä mahtava nähä ! :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)