perjantai 14. helmikuuta 2014

Juoksuikävä & herkkulakko

Mulla on ollut nyt jo pari viikko kauhea kutina päällä päästä juoksemaan.

Täällä oli niin kovat pakkaset tammi-helmikuun vaihteessa että ei tullut mieleenkään lähteä tuonne ulos itseään kiduttamaan.

Nyt on kyllä lauhtunut sen verran että lämpötilan puolesta vois juoksuaskelia ottaakin, mutta ainainen räntä ja märkyys on estänyt tämän (selityksiäselityksiä...).

Juoksemaan olisi nyt kuitenkin päästävä, joten päätin tänään salilla uskaltautua vihdoin ja viimein juoksumatolle!

Vähän jännittää jaksaako siinä edes juosta kun taukoa on jo sen verran. Toisekseen mietin sitäkin kuinka tylsältä se varmasti tuntuu kun kokemusta on vain maastossa/luonnossa juoksemisesta. Noh, sen näkee pian.

Mä olen ihan kikseissä siitä että pääsee juoksemaan!

Nyt lähtee myös mulla sellainen pienoinen herkkulakko. En sen kummemmin aseta mitään aikoja, mutta nyt pyrkimyksenä olisi olla ihan ilman herkkuja ainakin tuonne maaliskuun alkuun saakka, jolloin on punnitus. Herkuttelu on nyt lähtenyt hieman käsistä tällä tytöllä, ja kokonaan katkaisu on toiminut mulla ennenkin, joten sitä pitää kokeilla myös nyt.

Kerron sitten teillekin miten herkkulakon kanssa sujuu.

Nyt salille!

-Kaukaa Kaunis

p.s. Lähitulevaisuudessa luvassa kuvia menneisyydestä! Kunnon vertailua siis luvassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)