keskiviikko 21. elokuuta 2013

Vaatteet löystyy

On ollut kiva huomata että omat vaatteet joko istuu paremmin päällä. Osa rupeaa jo hieman roikkumaan, ja se aina ihmetyttää mua.

Tässä on yksi sellanen neule joka oli ihonmyötänen vielä kesäkuussa, ja sen takia en sitä ihan hirveästi käyttänytkään. Mä yleensä käytän sellasia hieman isoja ja löysiä vaatteita.

Tää neule tuli suoraan pesusta, joten se ei ole edes venynyt käytössä.
Koitan seuraavassa kuvassa vähän demonstroida kuinka paljon ylimäärästä neulosta tossa jo on.


Tässäkin vedin sen vain toiselta puolelta ihoon kiinni ja sitten ylimääräsen kankaan irti. Toiselta puolelta tulis vielä jonkun verran.

Oon ihan ihmeissäni. Kiloje ei ole lähtenyt montaakaan, mutta selkeästi jotain tapahtuu. Sen näkee myös näistä housuista.

 
Sain nämä housut viime viikolla siskoltani. Nämä oli siis liian isot siskolle, joten kysy haluanko minä ne. No, normaalisti en olisi ottanut koska näin heti että farkut olivat aivan liian pienet, mutta sitten ajattelin että nämähän olisi tavoitefarkuiksi aivan mainiot, ja sen lisäksi nämä sopisivat yksiksi välifarkuiksi niin ettei tarvitse  ostaa niin paljoa vaatteita jotka jäävät kuitenkin isoiksi.

Arvatkaa vaan oliko yllätys suuri kun farkut menivätkin jalkaan jo nyt! Eihän nämä vielä hyviltä näytä, mutta ei ne myöskään kovin epämukavatkaan ollut, ja olen käyttänyt niitä jo moneen kertaan.

Nää farkut on siis tavoitefarkut ja välifarkut. Ne on muuten cubuksesta ja kokoa 44. Mun housukoko vaihtelee aika lailla, mutta nää oon ihan denimiä ja muutenkin paaljon pienemmät kun mun "ison" koon farkut. Tässä on strech housut jotka oli täysin sopivat toukokuussa ja nää cubuksen denimfarkut päällekäin:

 Tässä pitää otta huomioon että molempia housuja on käytetty, ja noi alimmat venyy enemmän käytössä koska ne on sitä strech kangasta. Mutta kuitenkin ero on suuri :) Ja sitten kun noi siniset on oikeasti hyvänkokoset mä otan niistä taas kuvaa ja laitan tänne blogiin. Ja tietenkin sitten kun ne jää liian suuriks :D

-Kaukaa Kaunis


4 kommenttia:

  1. Noi vaatteiden yhtäkkiset suurentumiset on kyllä parhaita piristyksiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! ongelmaks se muodostuu vasta sitten kun ei ole enää yksiäkään housuja jotka pysyis päällä :D Mutta sekin kuulostaa mun korvaan aika positiiviselta ongelmalta :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  2. Vau! Varmasti antaa roimasti lisää motivaatiota, kun edistyksen huomaa noin selvästi. :) Tsemppiä, vielä on matkaa taivallettavana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän se tuo joo, huomaa että tässä tehdään jotain oikein :)

      Kiitos! Sitä tarvitaan :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)