tiistai 30. heinäkuuta 2013

Hiilarihimo

Äh, oon lipsunu syömään enemmän hiilareita. Sen huomaa kyllä kun koko ajan tekee mieli jotain hiilaripitoista.

Se pitää todellakin paikkaansa että hiilarit aiheuttaa enenevissä määrin mielitekoja.

Pitäisi siis palata taas siihen vähähiilihydraattiseen ruokavalioon, eli kaikki hiilarit tulee vaan kasviksista tai puurosta.

Oon ollut aamulla niin kiireinen kun on pitänyt nousta jo kukonlaulun aikaan, että en oo jaksanu keitellä puuroa, joten oon syönyt sitten joko banaania tai rahkaa. Mutta sitten taas mietin illalla että koska en syönyt sitä puuroa voin syödä yhen leivän. Ja sitten tekee mieli syödä toinen leipä ja siinä sitä taas ollaan.

Eli nyt hiilarit poispoispois! Mun ei tee mieli edes pastaa tai perunaa tai riisiä, mutta leipä, ah leipä!

Ja pakko myöntää että risotto ja lasagne maistuis kanssa.

Ehkä mä voisin kokeilla sitä karppaajan lasagnea joka tehään kesäkurpitsoista?
Ja toinen hyvä on wokki.

Kamppaileeko muut hiilarihimon kanssa?

.-Kaukaa Kaunis

4 kommenttia:

  1. Hei! Kiva blogi, taidan jäädä seuraamaan. Itsekin kovasti laihduttelen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ! Tervetuloa seuraamaan :)

      Tsemppiä kovasti urakkaan!

      Toivottavasti kerrot omia kokemuksia kommenteissa :>

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  2. Kokeile tehdä illalla valmiiksi smoothieta jääkaappiin. Jos teet vihersmoothieta, niin hiilarit on aika vähissä :) http://trainingbad.blogspot.fi/2013/10/elamani-ensimmainen-vihersmoothie.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä :) Mä olenkin muutamia smoothieita tehnyt, mutta se on enemmänkin sellanen herkku, koska hyvät ainekset smoothieen maksaa jonkin verran.

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)