maanantai 25. marraskuuta 2013

Painopäivitys

Ookei, tänään oli taas aika astua vaa'alle, ja olin ilosesti yllättynyt:

Eli miinukselle päästiin! Kahdessa viikossa pudotin siis -600g mikä tarkoittaa -300g/vko tahtia. Mä olen tyytyväinen!

Enää 3,3 kg että pääsen seiskalla alkaviin lukuihin. How crazy is that?? Tajusin tossa että sillon on myös seuraava tavoitepalkinto, jonka oon merkannut ripsienpidennyksiksi, mutta nytten kun asiaa ajattelen, en kyllä sellaisia tällä hetkellä halua. Pitää siis katsoa jokin toinen palkinto tuohon kolmen kilon päähän :)

Helpotti kyllä kun ei tosiaan tullut plussaa. Oon koko tän mun elämäntaparemontin ajan kauhulla odottanut sitä päivää kun sen plussan joutuu tänne laittamaan, mutta toistaseks niin ei ole käynyt, onneksi!

Vertailukuvia laitan huomenissa, koska tänään ei vaan enää jaksa.

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)