sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Viikko 1 & 2

Mä olen liikkunut nyt tämän vuoden puolella niin vähän, että on jäänyt viikon yhteenvedotkin välistä.

En enää edes muista minä päivinä minä sitten yritin edes liikkua, mutta teen nyt tämmöisen epävirallisen yhteenvedon.

Eli kahteen viikkoon mahtuu yksi epäonnistunut kotijumppayritys, jolloin aloitin jonkun jumpan youtubesta, jaksoin jumpata ehkä 10 minuuttia, ja sitten lopetin. Hyvä minä!

Sitten kävin joku iltamyöhä lenkillä. Juoksin 20 min ja n. 3 km. Se oli ihan kiva lenkki, mutta oli jo ihan pilkkopimeä ja halusin vain mahdollisimman nopeasti takaisin kotiin.

Loman loppuessa ja palatessani taas kotiin, kävin juoksemassa piiitkästä aikaa kunnon lenkin. Lenkki kesti 59 min oli 7,6 km pitkä josta kävelin ehkä n. 2 km.

Nyt tänään kävin salilla, tein koko kropan treenin ja siinä meni noin tunti.

Siinäpä ne olikin. Onneksi huomenna alkaa liikuntaspurtti! Vielä kerkiää kaikki halukkaat mukaan. Seuraavat neljä viikko pitäisikin viikon yhteenvetojen näyttää hieman eriltä.

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Vähän samanlaiselta täälläkin tuo liikuntakalenteri näyttää, pari hassua kuntopyörärypistystä ja yksi salitreeni. Tulee hyvään saumaan tää spurtti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä! Nyt vaan tekemään ensi viikon yhteenvedosta hieman erilaista :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)