lauantai 11. tammikuuta 2014

Pikapäivitys

Heippa kaikille!

Tänään on ollut hieman kiiruspäivä, ja syömisetkin ovat menneet hieman mönkään. Lähdettiin kavereiden kanssa katsomaan josko niistä aleista löytyisi vielä ihan viimeiset löydöt, ja suunnattiin ostoskeskukseen jossa vietettiinkinkin parempi osa päivää.

Omat ostokset keskittyivät (taas) urheilupuoleen, koska uudet urheiluvaatteet ovat vaan niin motivoivia. Ja toisekseen kaikki mun urheiluvaatteet alkaa olemaan jo niin isoja, ja on paljon kivempi urheilla oikean kokoisilla vaatteilla.

Stadiumista löytyi tällaisia:

Collegehousut 7,5 € (koko 40), urheilurintsikat ja violetti paita makso 5 €/kpl. Ostin kokeiluun tollasen polvituen, joka oli tosin halpisversio, mutta en ollut valmis panostamaan tällä hetkellä, makso 5 €. Sitten noi juoksutossut oli puoliksi heräteostos, koska mun tämän hetken "kevyet" juoksukengät vetelee jo ihan viimesiään, ja tarviin uudet. Olin vain ajatellut ostaa kerralla hyvät joilla voi juosta pitkänmatkanjuoksujakin, mutta ajattelin että on hyvä olla kävelyyn ja lyhyille lenkeille omat lenkkarit. Panostan sitten enemmän keväällä. Kengät maksoivat siis vain 25 €. Näitten lisäksi kuvasta puuttuu talvipanta juoksuun, joka maksoi vain 2,5 €, se oli kyllä löytö koska juuri sellaista olen kaivannut!

Ostoskeskuksessa syötiinkin sitten kebabit, joka oli kyllä hyvää, täytyy myöntää. Onneksi menen huomenna salille, joten saa nekin kebabit sitten kulutettua :)

Piti vielä kertoilla vähän tulevista postauksista, koska oon itse niin innoissani. Eli luvassa on paaaljon uusia tavoitevaatteita, ja päivityksiä kaikista niistä edellisistä tavoitevaatteista. Vertailukuvia siis! Sen lisäksi olen ottanut tehtäväkseni kaivaa kaikkia vanhoja kuvia itsestäni, ja olen niitä jopa hieman löytänyt! Niistä teenkin sitten enemmän postauksia, ja jos löydän vielä niitä kuvien vaatteita, yritän tehdä niistäkin vertailukuvakollaaseja.

Sen lisäksi mä oikeasti yritän kertoilla teille enemmän syömisistäni. Pysyy mullakin paremmin homma hanskassa kun on joku kelle olen velvollinen kertomaan omista mokista. Ja sitten suunnitteilla on juoksujuttuja kun osa kommentoi että nekin kiinnostaisi. Ai niin, ja yksi anonyymilukija laittoi useampia toiveita ja niitä rupean kanssa naputtelemaan.

Paljon on siis luvassa, pysykää kuulolla :) Ja jos en tajua jotain postata mikä teitä kiinnostaa, niin vinkatkaa kommenttilooraan :)

Oon ihan innoissani siitä että meen huomenna salille! Jes! Uusissa vaatteissa ja uusin voimin!

-Kaukaa Kaunis

5 kommenttia:

  1. Voi vitsit ku teit kivoja löytöjä ! Mun pitäis kans käydä katsomassa löytyykö jotain. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Siellä oli nyt vielä alehinnoista puolet monissa tuotteissa, eli hinta oli tosiaankin kohdillaan.

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  2. Jei! Muutos- ja tavoitevaatekuvat on huippumotivoivia! :) Itellä on kanssa jo pitkään ollu projektina ettiä noita vanhoja kuvia vanhoilla vaatteilla :) Kiva välillä muistutella itelleen mistä on oikeen alotellu ja minkä matkan on jo kulkenu, etenkin kun vaatteista huomaa eron paremmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etsi! Ja laita blogiin! Ne postaukset on mun lemppareita :) Siinä motivoi itsensä lisäksi muitakin.

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
    2. Kai se on nyt etsittävä kun käsky tuli! :)

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)