keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Alasti!

Pieni materialisti-minä hyppii tällä hetkellä onnesta.

Jaa miksi? Koska ensimmäinen tavoitepalkinto saapui vihdoinkin!

Olin siis päättänyt lahjoa itseäni Urban Decayn Naked -luomiväripaletilla kun paino alkaa kasilla. No, sinä päivänä kun se tapahtui, lähti kyseinen paletti tilaukseen.

Tänään se saapui!!! I am so happy! Oon kuolannu tätä palettia yli vuoden enkä oo raaskinu ostaa. Nyt sen kuitenkin ansaitsin!

Jo tän takia kannatti laihtua! Wuhuu!

Tuskin maltan odottaa että pääsen leikkimään tolla!

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Mitäs tällainen kustansi? Rupees tekemään heti meikkitutoriaaleja, meikäläinen kun ei osaa meikata sit yhtään :D

    VastaaPoista
  2. Reilu neljäkymppiä :D Hinnan takia mä en tätä aiemmin olekaan ostanut :) Mutta ottaen huomioon että tossa on 12 erittäin laadukasta luomiväriä, niin kappalehinta on aika pientä verrattuna huonompilaatusiin markettimeikkeihin :)

    Tää mun anonyymiys estää aika lailla kaiken meikkiaiheisen :D Ehkä mä nyt kuitenkin esittelen mitä tällä palkinnolla voi saada aikaan! :) Liittyyhän tää edes jollain aasinsillalla tähän mun elämäntaparemonttiin ;)

    -Kaukaa Kaunis

    VastaaPoista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)