maanantai 2. syyskuuta 2013

Painoa ja kuvavertailua

Nyt sitä kauanodotettua (mun osalta) painopäivitystä!

Olipas muuten ihana astua vaa'alle pitkästä aikaa. Kun tiesi että on liikkunut ja syönyt suhtkoht hyvin, niin sitä vain innoissaan odotti että mitä se vaaka sieltä sitten oikein näyttää.

Tässäpä tulos:


89,8 kg!!

Mun paino alkaa kasilla!!??! What?

Kokonaispudotus kuukaudelle (pari päivää vajaalle vielä) oli siis -4,5 kg ja kiloja on nyt koko prosessin aikana tippunut 8,8 kg.

Oon ihan kikseissä! Pääsin ekaan palkintotavoitteeseenkin, eli nyt lähtee luomiväripaletti tilaukseen!

Tässä muutoskuvia. Etäisyydet ja asennot ja vaatteet taas vaikuttaa aika paljon, mutta kyllä mäkin rupean nyt näkemään eroja. Varsinkin kun vertaa noihin ekoihin kuviin.



Noista tuli nyt vähän pieniä, mutta kaipa niistä kuitenkin näkee pointin.

Jeps, sellasta siis tänään. Kahden viikon päästä taas puntarille, ja uusia kuvia sitten kuukauden päästä.

-Kaukaa Kaunis

12 kommenttia:

  1. Kyllä eron todella huomaa. :) Hyvä sinä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihanaa kyllä olla sellasessa vaiheessa että kaikki se työ ja tuska alkaa tuottamaan tulosta! :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti! Mä yritän parhaani kyllä :>

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  3. huippusuoritus! oot ihan erinäkönen ku alotuskuvissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä se kuitenkin olen! :D

      Kiitos, tästä on hyvä jatkaa.

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  4. Sulla putoo niin nätisti toi paino :) -4,5kg on hyvin!!! Voit olla ylpeä itestäs !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä olenkin ylpeä siitä kuinka kovasti mä olen yrittänyt, ja nyt se pikkuhiljaa palkitaan.

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
  5. Jei, hyvä sinä! Nää on niin motivoivia kun ihmiset onnistuu.. Ja kyllä noista kuvista huomaa muutosta, voit olla ylpeä itsestäsi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Kiva että välillä mäkin voin olla motivoimassa, kun kaikki te muut bloggaajat motivoitte mua niin paljon!

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)