sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Viikko 39 yhteenveto

Mulla on ollu tällä viikolla jotenki tosi laiska fiilis. Vaikka oikeesti mä en oo ees ollu laiska liikunnan suhteen.

Oon nyt viimeset kaks viikkoa liikkunu aika aktiivisesti, ja nyt sitten tällä viikolla mä en liikkunut joka päivä, ja musta oli ihan outoa että "laiskottelin" koko päivän.

Eli tämmönen olis tän viikon saldo:

Maanantai: VPR-jumppa (vatsa-peppu-reisi), 55 min, -575 kcal
Syvävenyttely, 30 min, 165 kcal
Tiistai: -
Keskiviikko: 5k210k -juoksulenkki,34 min, -450 kcal
zumba,1 h 3 min, -607 kcal
Torstai: 5k210k -juoksulenkki, 47 min, -543 kcal
Perjantai: kotijumppa/pilates, 32 min, -215 kcal
Lauantai: juoksulenkki, 38 min, -454 kcal
Sunnuntai: 5k210k -juoksulenkki, 1 h 4 min, -758 kcal

Tällä viikolla tein siis 5k210k- juoksuohjelman kolme juoksua, kävin kaksi kertaa ryhmäliikuntatunnilla, ja sitten vielä yksi ektra juoksulenkki lauantaille, kun en päässytkään sinne total body ryhmäliikuntatunnille, ja perjantain surkea yritys kotijumpassa.

Syömiset on taas mennyt aikalailla päin mäntyä. Yksikin ilta mun "teki mieli" pastaa, joten keitin sitten vähän ennen kymmentä pastaa ja söin sitten sen, kera kaiken mitä jääkaapin perukoilta sen kanssa keksin pistää. Sen jälkeen kyllä kadutti, koska se oli niin turha. ja jo syödessä oli sellanen fiilis, että et voi nainen olla tosissas. Se ei ees maistunu hyvältä.

Ja sitten koulussa on tullu syötyä lisukkeena hiilareita turhan paljon. Kerran otin jopa vaaleeta leipää. Hyi minua :D

Eli ruoan kanssa on luistettu. Eikä siinä sinänsä mitään, niitä sattuu, mutta mua vaan ärsyttää se että hidastan omaa etenemistäni. Huomenna on taas aika mennä puntarille, mutta tiedän että näillä syömisillä se ei ole pakosti edes pudonnut. Mä olen niin kärsimätön! Haluasin olla laiha än-yy-tee- nyt!

Mutta joo, kaiken kaikkiaan oikein hyvä viikko oli. Ihanaa kun liikunta on jo rutiini ja normaalia elämää!

Huomenna palaillaan siis painopäivityksen ja muutoskuvien kanssa!

-Kaukaa Kaunis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)