sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Turhautumista ja tunnustuksia

Tää syömäpuoli oli mennykin mulla ihan liian hyvin. Eipä mene enää.

Mulla alko tää loma nyt, ja niin kuin arvelinkin, plörinäks meni syömiset.

Eilen söin valkosen viljahöttösämpylän ja illalla hornetteja, kananugetteja ja dippiä niin että vatsa raikas.

Tänään sitten aamupala meni vielä ok, mutta lounaallä "eksyttiin" sitten mäkkäriin. Sieltä osasin sitten valita kana McWrapin, eli täysjyvätortillan jonka sisällä vihannekset, salsakastike ja friteerattua kanaa. Oli hyvää, mutta äh, ois voinu skipata kyllä senkin. Toisaalta oisin mä voinu mäkissä tilata pahemminkin. En juonu limuu tai syöny ranskiksiakaan, vaikka ne on ihan herkkua!

Ja illalla sitten teinkin kanawokkia, jota söin sitten raejuuston kera. Ihan ok muuten, mutta sitäkin tuli sitten mätettyä liikaa. Miksi, oi miksi?

Iltapalaks sit vielä jätski kaupan päälle. Ei kiva.

Tää viikko tulee kyllä näkymään vaa'alla, kun mä sille taas elokuun alussa astun.

Vaikka en mä toisaalta oo vielä luovuttanut, mutta kovin terveellistä viikkoa tästä ei kyllä saa millään.

Ärsyttää kun kaikki meni niin hyvin. Pitää vaan toivoa että ei jää sitten päälle! Ja huomenna menen heti aamusta lenkille, josko se sitten antais lisäpotkua muuhunkin terveellisyyteen.

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Olet varmasti lomasi ansainnut, olet ehkä vain turhan ankara nyt itsellesi. Tietysti jos vedät ihan överiksi koko lomasi mutta ei tuo mielestäni niin pahalta kuulostaa. Itsestään se tuntuu vain pahemmalta.
    Tsemppiä loppulomaan!

    - heli

    VastaaPoista
  2. Kiitos rohkasusta!

    Oon nyt sillä periaatteella mennyt että en laske kaloreita lomalla, mutta esim. ravintoloissa valitsen kahdesta pahasta vähemmän pahan. Saa nähä miten menee. Toisaalta oon nyt loman aikana kävellytkin aika paljon.

    -Kaukaa Kaunis

    VastaaPoista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)