sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Vaaka löytyi

Sellanen ilmoitusluontoinen asia, että mä nyt sitten päädyin joka tapauksessa sinne puntarille.

Tarkotuksenahan mulla oli tosiaan että en koko laihdutus urakan aikana siellä vaa'alla käy, ja mulla ei ollut hajuakaan siitä mikä luku siellä näytöllä odottais.

No, kuten mä aiemmin hehkutin, ostin ittelleni sykemittarin (!!!) ja oon siitä todella innoissani. Rupesin sitä asentamaan ja kappaskappas, se halus tietää mun painon. Hups.

Siinä hetken pähkäilin ja pohdin, ja päädyin sitten siihen että tää tehään nyt sitten kunnolla eikä puolitiehen. Eli vaa'alle mars. Pienet sadetanssin tapaset siinä ennen puntarille astumista tein, koska mua toisaalta pelotti tietää se paino, ja toisaalta se kiehto todella pahasti.

Mitä siellä sitten luki? 98,6 kg. Mittasin uudestaan ja sama luku. Menin eri materiaaliselle lattialle uudestaan ja sama luku. Sitten mä uskoin sen ja huokasin helpotuksesta. Ei sillä että toi olis mitenkään lähelläkään tavotetta, mutta mun mielikuvissa mä painoin sen reilu 110 kg. Tää tarkottaa sitä että mun urakka keveni yli kymmenellä kilolla! Kyllä kelpaa!

Sellasta siis tänään. Tein sen päätöksen että käyn vaa'alla sitten seuraavan kerran vasta elokuun alussa, että se ei sitten riistäydy käsistä.

Tiiän myös senkin että ennen kesäkuuta se vaaka olis näyttänyt satavarmasti (no pun intended) yli 100 kg, ja oon toisaalta onnellinen että pääsin ns alottamaan niin että ollaan jo kahessa luvussa.

Tästä jatketaan!

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Sulla on lähes sama paino kuin minulla, itse keikun siinä 100-102 kg heitteillä. Paljon tehtävää. Revähdytin lenkillä kylkeni ja nyt tuntuu että pelkkä kävely sattuu, toivottavasti lepo auttaa. Lenkille hinkuaisin mutta pakko saada revähdys ensin kuntoon.

    -heli

    VastaaPoista
  2. Hö, heti revähti :/ No, kun keho palautuu, niin lenkkitossut jalkaan vaan! Se on jännä kuinka tohon lenkkeilyyn jää koukkuun :)

    pikaista paranemista!

    VastaaPoista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)