lauantai 6. heinäkuuta 2013

Look what I bought!

Ilon sirpaleita -blogin pinkki on hehkuttanut uudesta sykemittaristaan, ja siitä se ajatus sitten lähtikin.
Viime yönä insiroituneena rupesin sitten tutkimaan asiaa ja etsimään mun käyttöön sopivaa mittaria.
Sellanenhan sitten löytyi polarilta, mallia ft 7, jota suositeltiin juuri laihduttajille ominaisuuksiensa vuoksi.
Pienellä googlettelulla löytyi monen monta positiivista arvostelua ja blogikirjoitusta kyseisestä laitteesta, ja olin myyty.

Pikkutunneilla aloin siis etsiä parasta paikkaa mistä polarini kotiuttaisin ja koska olen tullut malttamattomaksi tämän projektin myötä, päätin lähteä sen heti aamulla kaupasta hakemaan. Ja sellainenhan löytyi:


Kaikista parasta tässä oli se, että tämä nimenomainen malli oli alennuksessa budjetsportissa! Nyt siis nopsasti kaikki joilla on hyvän sykemittarin kokoinen aukko elämässää, ja asut paikkakunnalla jossa on budjetsport, niin äkkiä ostamaan. Tää maksoi siis vain 55 euroa! Olin ihan puulla päähän lyöty kaupassa.

Nyt oon happyhappy! Maanantaina siis ekaa kertaa käyttöön, ellen mä nyt huomenna innostu tätä kokeilemaan... :)

-Kaukaa Kaunis

3 kommenttia:

  1. Nooniii nyt vaan sitä testailemaan !;)

    VastaaPoista
  2. Mulla on samanlainen enkä kyllä vaihtaisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään! Nyt kyllä tuntuis hassulta jos joutuisi sykemittarin jättämään pois treeneistä :D Onneksi ei tarvitse :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)