maanantai 8. heinäkuuta 2013

Treenimusiikkia

Lenkkeillessä mulle on ihan ehdoton että napit on korvissa ja sieltä tulee hyvää musiikkia.
Mulle on monesti käynyt niin että jos mä olen poikki ja luovuttamisen partaalla, napeista alkaakin joku tosi hyvä ja menevä biisi ja matka jatkuu ehkä vieläkin reippaammin.

Siksipä mulle on tärkeää että lenkkeillessä puhelimesta tulee sellasia biisejä joiden tempo on sopiva, musiikki mukaansatempaava ja sanat kannustavia.

Päätin siis jakaa muutamia tämän hetken lempparibiisejä joiden tahdissa hölkkäilen:

1. Pitch Perfect -leffan soundtrack. Jos et ole vielä tätä elokuvaa nähnyt, suosittelen! Musiikit aivan upeat ja askel tihenee näitä kuunnellessa.

2. Mika. Israelin lahja lenkkeilijöille! Aivan mahtavia hyvän mielen biisejä löytyy tältä herralta, ja niitä kuunnellessa täytyy vaan hymyillä ja jatkaa matkaa. Mikalta erityisesti lenkkikaveriksi sopii Grace Kelly, Love today, We are Golden, Lollipop, Toy Boy, Lover Boy, One foot boy jne....

3. David Guetta on aivan uskomaton dj, ja vauhti ei ainkaan hiljene hänen biittejä kuunnellessa. Titanium on ehdottomasti mun lemppari mutta kaikissa Guettan biiseissa on mahtava hölkätä.

.
4. Ikuisena Disney-fanina tää on tietenkin lisättävä tähän listaan. Kaikilla Disney leffoja katsellen kasvaneilla on varmasti lempparibiisejä elokuvista. No, jos nää biisit sattuu olemaan vähän menevämpiä, niin ne kannattaa ottaa mukaan lenkille. Lauluista tulee hyvä mieli, hyviä muistoja ja mikä tärkeintä, voimia jatkaa matkaa. Hyvä puoli näissä on myös se, että useimmiten disney laulut on lyhyitä, joten musiikki vaihtuu usein, mikä auttaa ainakin mua jaksamisessa.

5. Viimeisenä muttei vähimmäisenä ajattelin listata muita artisteja joita kuuntelen lenkillä. Rihannalla on monia hyviä biisejä joitten tahtiin on mukava jammailla ja antaa palaa juostessa. Lisäksi Eminem tuo oman juttunsa lenkkeilyyn. Letkeämää menoa saa kuuntelemalla Jukka-Poikaa. Listaykkösiä kannattaa myös kokeilla omalla treenilistalla, vaikka ihan vaan muutamaks viikoks ja sitten vaihtaa kun kyllästyy.

Toivottavasti oli joillekin apua! Mä tykkään vaihella vähän musiikkia niin ei jumitu samoihin uriin. Ja toisaalta uudet biisit tuo aina vähän lisäsysäystä ja auttaa jaksamaan pidempään.

Huomiseen!

-Kaukaa Kaunis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)