perjantai 5. heinäkuuta 2013

Kaikki tänne nyt ja heti!

Ääh, oon ollut tällä elämäntapamuutostaipaleella vasta kuukauden, ja nyt mä rupean jo malttamattomaks.
Järjen tasolla tiedän että tämä prosessi kestää ainakin sen vuoden, ja senkin jälkeen pitää tehdä töitä ettei palaisi takaisin vanhaan. Ja ei niitä tuloksia muutenkaan näe näin pienellä aikavälillä.



Mutta mä niin HALUAN että tulokset näkyis jo! Minätahtootahtoo! Normaalisti olen suht pitkäjänteinen ihminen, ja en oleta että asiat tapahtuisivat minulle mitenkään muita helpommin, mutta se ois vaan kyllä niin kiva jos tapahtuis! Jos mä olisinkin vaikka puolen vuoden päästä jo maalissa? Tai vaikka jo syksyllä?

Tiedän että ihan turhaa haavekuvittelua tämä tällainen on, mutta en pysty estämään itseäni. Tälläiselle sohvaperunalle on aika suuri muutos että käyn kolme kertaa viikossa lenkillä. Entinen ahmijaminäni toitottaa että sähän oot syönyt jo kuukauden terveellisesti, mutta mikään ei näy missään. Joten jotenkin ajattelen että jos olen tehnyt näin paljon muutoksia ja luopunut paljosta, niin MIKSI edistys ei ole tämän suurempi?



Se huono puoli tässä vaa'attomuudessa kyllä on, että mä olen ihan pihalla mun edistyksestä.
Varsinkin näin alussa se motivois aikas paljon. Pitää vaan keksiä kaikkia muita motivoivia asioita ja keskittyä niihin.

Joo, sellasta tänään. Pitää löytää se kärsivällisyys nyt tähänkin prosessiin. Oon vaan niin innoissaan niistä mahdollisuuksista mitä tällä projektilla on, ja haluaisin vaan pikakelata eteenpäin! Ei auta muuta kuin odottaa ja nähdä mitä tästä tulee.

-Kaukaa Kaunis


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)