maanantai 29. heinäkuuta 2013

I'm working two jobs

Oon aina miettinyt kun jenkkisarjoissa ja leffoissa ihmiset sanoo että niillä on vaikka kuinka monta työtä, tyyliin kolme tai neljä, et miten ne kerkii?

No, tänä kesänä mullakin on kaksi työtä, mahdollisesti kohta tulee kolmas sellanen todella harvaan tehtävä keikkatyö.

Eli yksi työ on se paikka missä ei pääse pissalle helposti :D Eli joskus taannoin kerroin kuinka en juo tarpeeksi päivän aikana kun pissahädän tullessa en pääsekään niin helposti vessaan!

Toinen työni on kahvilassa. Minä, hiilareita välttelevä herkkusuu, vietän päiväni kaikkien ihanien herkkujen keskellä, joita saisin syödä päivän päätteeksi niin paljon kun maha vetää, koska siellä leivotaan uudet lämpimäiset päivittäin. Voitteko kuvitella?

Aina kahvilapäivinä näen pullia ja kakkuja, myyn niitä ja näen muitten ihmisten syövän niitä. Muitten ottaessa kahvitauolle mustikkapiirakan palaset, minä kaivan banaanin repusta ja nassutan sen.

Täytyy kuitenkin sanoa että mä olen ylpeä itsestäni! Olen työskennellyt kahvilassa yli kuukauden 3-4 päivää viikossa, ja olen syönyt palan savulohipiirakkaa ja kinkkupiirakkaa, ruisleivän, puolikkaan korvapuustin, puolikkaan palan suklaamoussekakkua, muutaman haarukallisen muutamaa erilaista juustokakkua (henkilökunta maistelee uutuuskakkuja jotta tiedetään mitä myydään) ja yhden juustosarven!

Eli sinänsä liikaa koska mun ruokavalioon ei pitäisi kuulua mitään noista, mutta toisaalta olen välttänyt kiusauksia aika hyvin! Ja koska kyseessä on tosiaan se elämänmuutosprojekti, on satunnainen herkuttelu sallittu, kunhan se pysyy kohtuudessa. Ja kohtuudessa se on kahvilassa pysynytkin.

Toi suklaamoussekakku on ehkä kaikkein houkuttelevin. Sitä jos jää palanen jakoon tulee aina mieleen että jospa mä nyt ton yhen palan ottaisin, mutta ei! En ole ottanut. Ja koitan olla elokuun vielä tarkempi ettei tule sellaista närppimistä ja "maistelua" joka sitten yhteenlaskettuna näyttää hirveitä määriä.

Toivotaan että homma pysyy hanskassa!

-Kaukaa Kaunis


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)