perjantai 5. heinäkuuta 2013

Wuhuu!

Juoksin just 20 minuuttia putkeen!! Whaat?

Aika uskomaton fiilis kyllä tällä hetkellä. Minä, joka en ole evääni liikauttanutkaan piiiiiiiiiitkiin aikoihin, juoksin 20 minuuttia kävelemättä yhtään? Uskomatonta.

Matkaa tuli reilu kolme kilsaa, en tiedä tarkalleen kun puhelimen gps petti.

Mutta tää kyllä motivoi liikunnan saralla. Vaikka keho tuntuukin olevan kuin pölyinen kirja ullakolla, kykenee se sittenkin isoihinkin juttuihin ns. pienellä vaivalla. Mä olen nyt tästä juoksusta todella innoissani, tekis mieli mennä huomenna uudestaan!  :D

Mutta kiitos tosiaan kuuluu Couch to 5k ohjelmalle. Tää oli viikon 5 viimeinen päivä ja harpattiin ihan kunnolla kun jätettiin noi kävelyt tosiaan välistä pois. Ens viikolla peruutetaan taas vähän.

Oon muuten naputellu tässä tota couch 2 5k app:in arvostelua, saatan saada sen huomiseks valmiiks.

Ei mulla muuta. Voittajafiilis!

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Minä latasin sitten kuitenkin oman ohjelmani ja olen ensimmäisen viikon ekan päivän suorittanut. Tuntui niin puurolta ja kunto loppui kesken :D Silti nyt illasta tuntuu että tekisi mieli mennä heti huomenna uudestaan. Jospa maltan kuitenkin maanantaihin. Kiitos sinulle kun vinkkasit ohjelmasta.

    - Heli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei hienoa!! Kannattaa tosiaan pitää ne vapaapäivät että keho voi palautua :) Ja tärkeintä on nyt vaan jatkaa ohjelmaa, oli mikä oli. Se helpottaa kyllä aikanaan, luota muhun. Ja se fiilis lenkin jälkeen on kyllä jotain niin mahtavaa. Sitä pitäis saada pullotettua :D

      Tsemppiä ! Ja jos kaipaat juttukaveria C25k:stä niin laita sähköpostia fatnomorethanks@gmail.com

      muuten ois kiva jos kertoisit edistymisestä vaikka täällä sillon tällön :)

      kuka sulla on muuten valmentajana?

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)