perjantai 30. elokuuta 2013

5k to 10k höllemmin

Heips!

Aloitan ensi viikolla siis ton 5k to 10k juoksuohjelman. Sen ohjelman mukaan mun pitäisi siis yhdeksän viikon päästä juosta 10 km putkeen.

No, kuulostaa paremmalta kuin hyvältä, mutta päätin että en lähde nyt ihan tappotahtia tuota suorittamaan.

Aloitan sen siis toki maanantaina, ja meinaan sen loppuun saakka vetää, mutta nyt opiskelujen ja ryhmäliikuntatuntien ohessa ajattelin suorittaa sen hieman hitaammin.

Voisinhan minä jättää noi ryhmäliikuntatunnit kokonaan välistä, mutta mä oikeasti tarvitsen vaihtelua urheiluun, ja sitä tarttee myös mun kroppa. Huomaan että jalan lihakset on kehittynyt valtavasti juoksun aloitettuani, mutta muualla ei sitten olekaan paljon muutoksia tapahtunut. Ja mä oikeasti haluan timmimmän kropan joka puolelta.

Eli mä teen niitä juoksuja omaa tahtia, joskus kolme kertaa viikossa, joskus pari kertaa viikossa.

Se ohjelma on onneks mun kännykässä sellanen että sitä voi mennä sitä tahtia kun haluaa.

Sellanen pikanen päivitys siitä :) Meinaan tehdä sitten vähän enemmän tosta 5k to 10k ohjelmasta postauksia tänne bloginkin puolelle, niin pääsette seuraamaan kuinka mun juoksu kehittyy.

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Ja kun teet muita harjoituksia myös, niin huomaat, että tuo 10k saattaa tulla silti jo ennen kuin ohjelmassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Huomaan kyllä että jumpat ja muut vaikuttaa kanssa juoksun kulkuun. Kokonaisvaltaista hommaa siis tää liikkuminen :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)