perjantai 2. elokuuta 2013

Ruokapäiväkirja 2.8.2013

Tässä olis tän päivän syömiset. Muistin jopa ottaa kuvat kaikesta!

Aamupalatarvikkeet: maitorahkaa, ruislesettä, mustikkamehukeittoa ja banaani.

Tämmönen annos tuli ja oli herkku! Söin tämän vähän ennen kymmentä aamulla.


Seuraavaksi oli lounas. Tonnikalasalaatti jossa oli tonnikalaa, herkkusieniä, salaattia, kurkkua, kirsikkatomaatteja ja hieman fetaa. Päälle ripottelin siemeniä ja sitruunamehua. Oli täyttävää! Tämän söin kahden paikkeilla.


Sitten illalla, seitsemän aikoihin söin kanafileen ja reilusti uunikasviksia.
 Tässä oli ehkä himpun verran liikaa kasviksia, tuli sen verran täysi olo kun olin syönyt. Ensi kerralla sitten vähemmän.

Päivän aikana join pienen kupillisen kahvia ja puoli litraa makuvettä jossa oli muistaakseni 79 kcal.Vettä olen juonut reilun litran, eli sitä pitäisi nyt illan aikana kitata vielä toinen samanmoinen. Ruokaa en meinaa enää syödä.

Loppuun vielä päivän miltein hutisyönti kun kahvilassa oli tarjolla ah niin IHANAN porkkanakakun reunapaloja. Mähän sitten menin sinne sörkkimään ja leikkasin ittelleni pienen palan. Ja vaikka pala oli pienen pieni, otin minä itseäni niskasta kiinni ja jätin syömättä. Otin siitä tilanteesta kuvankin, olin niin ylpeä!

Ei tuo pikkuruinen pala olisi mitään tehnyt, mutta jos niitä pikkuruisia paloja tulisi päivässä useampi, niin siitä ei hyvä seuraa. Ja sitä paitsi, se olisi mennyt vastoin elokuun haastetta jossa lupasin jättää juuri nuo närppimiset pois!

Tällaista meni siis tänään minun masuun. Koitan muistaa ottaa jatkossakin kuvia ruuista ennen kuin olen ne jo hotkaissut menemään.

-Kaukaa Kaunis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)