sunnuntai 4. elokuuta 2013

Viikko 31 reippailut + löpinää

Tässä olis tämän viikon liikuntasaldoa. Kerrankin tämä tulee "oikeaan aikaan" sunnuntaina.

maanantai:-
tiistai: C25k juoksu, 45 min, -581 kcal
keskiviikko:-
torstai: C25k juoksu, 42 min, -571 kcal
perjantai:-
lauantai: C25k juoksu, 42 min, -577 kcal
sunnuntai:-

Joo-o. Aika vähäsiksi jäi, mutta onpahan kuitenkin jotain. Ei tullut myöskään tällä viikolla sitä neljän treenin saldoa mikä pitäisi tulla nyt joka viikko elokuussa. Loppukuusta on siis luvassa aika treenin täyteisiä viikkoja.

Mutta, asiasta kolmanteen, huomenna on siis virallinen punnituspäivä ja mua rupes TAAS jännittää.
Oon tällä hetkellä aivan varma että mikään ei näy missään. Tänäänkin kun peiliin katoin niin en nähnyt niin minkäänlaista muutosta vaikka muina päivinä oon muka nähnyt paljonkin. Saas siis nähdä. Sitten taas toisaalta mietin että kuukaudessa on pakko tapahtua jotain jos liikkuu ton kolme kertaa viikossa niinkun mäkin oon nyt liikkunu.

Laitanpa tähän jonkulaisen veikkauksenkin mitä se vaaka näyttää sitten huomenaamulla. Viimeksi kävin siis 7.7. puntarilla ja sillon se oli 98,6 kg. Nyt on mennyt kuukausi ja siihen kuului lomaviikko jolloin kaikki hyvät syömistottumukset aikalailla hävisi. Mutta entäs ne muut kolme viikkoa? En osaa sanoa. No, veikkaan että siellä seisoo 96,3? Pari kiloahan olis se terveellinen vauhti, mutta nyt on jotenkin niin tukkoinen olo että en tiedä siitä sitten.

 Onneks en käy tän useammin vaa'alla, muuten menis varmaan järki kun oon niin sekava tän koko asain suhteen jo nyt. Joo, no ehkä mä nyt rauhotun ja odotan huomiseen jolloin sen sitten näkee.

Eli tosiaan, huomenna painosta postausta ja otan sitten samalla kuvat niin voi tehdä vertausta, toisaalta kuvissa ei varmaan parin kilon pudotus näy mihinkään.

 No mutta huomiseen!

-Kaukaa Kaunis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)