lauantai 31. elokuuta 2013

Elokuun update

Oolrait, mulla oli elokuulle kolme haastetta. Ravintola lakko, hiilarien välttäminen ja lenkkeily/treeni 4x viikossa.

Mä kävin ravintoloissa. Heti ensimmäisellä viikolla. Ja sitten tuli se ulkomaanmatka ja siellä kävin monen monta kertaa. Ja sitten vielä reissun jälkeen kävin pari kertaa. Eli fail. Puolustukseni voisin sanoa että tilasin useimmiten aina salaattia, ja senpä takia osaan kertoa että burger kingin kanasalaatti on aika köyhä. Mutta niitten kanatortilla vielä köyhempi. Ikean kanasalaatti oli simppeli, mutta kanaa oli paljon. Kotipizzan kanasalaatti oli herkullista, mutta siinä oli liikaa krutonkeja, jotka mä napsin pois. ABC:n kanasalaatti oli kyllä hyvää, mutta en tajunnut että siihen tuli parmesaania, ja mä sitten nappailin ne ja krutongit pois. Sitten söin pari itämerellistä salaattia: viking line osas homman, vaikka fetaa olikin reilusti, mutta tgi fridays ravintolan kreikkalainen salaatti oli ihan omaa luokkaansa. nam. ja sitten se yks kiinalainen buffetti missä söin kaikkea uppopaistettua.

Eli joo, unohdetaan se sitten.

Mites hiilarit? Alkukuusta voisin sanoa että en söynyt juuri ollenkaan ylimääräsiä hiilareita eli leipää, pastaa, perunaa, riisiä tai leivonnaisia. Mutta sitten tuli vieraita ja leipä oli aika in. Ja sitten kun työt oli loppumassa kahvilassa niin taisin mä pari korvapuustiakin syödä ja kakkupalan. Ja sitten ne pari jätskituuttia vieraitten kanssa. Hups. Eli ei ihan onnistunut niin tiukka linja kun olin ajatellut. Mutta kaiken kaikkiaan meni ihan hyvin.

Ja sitten ne lenkit. Eli neljä lenkkiä/viikko oli takoitus tehdä. Eipä ihan mennyt suunnitelmien mukaan sekään. Ekalla, tokalla ja kolmannella viikolla kävin kolme kertaa lenkillä. Sitten neljännellä viikolla mä sain kuin sainkin neljä lenkkiä mahtumaan viikkoon. Hyvä minä ! Ja sitten tällä viikolla saan myöskin neljä treeniä täyteen. Eli miinukselle jäätiin tässäkin. Tosin lenkkejä jäi "vain" kolme toteuttamatta.

Eli joko tavoitteet olivat liian korkealla, tai sitten mä vaan luovutin liian helpolla. Kuitenkin kuukausi meni nopeasti, ja olisin mä voinut paljon huonompiakin valintoja tehdä.

Huomenna alkaa syyskuu, saas nähdä mitä se tuo tullessaan!

-Kaukaa Kaunis

2 kommenttia:

  1. Hyvä hyvä :) Tavoitteet korkealla, muuten ei tule sitä super JES-fiilistä, kun niihin pääset. :) Ja kun tavoittelet esim. tuota 4 harjoitusta viikossa, niin ei se mitään, kun jää kolmeen. Tavoittelet kolmea, niin "ei se mitään, kun jää kahteen"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä! jos tavoitteet on korkealla niin fiiliskin on korkealla kun n saavuttaa :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)