torstai 15. elokuuta 2013

Syksyn sävelet

Palaan vihdoin ja viimein omaan kotiin ensi viikolla. Koulu starttaa elokuun vikalla viikolla, ja vaikka kouluun meno ei ehkä houkuta hirveän paljoa, on kiva päästä omaan kotiin ja takaisin tuttuihin rutiineihin.

Nyt olen oleskellut vanhempien luona (koti tämäkin) ja vaikka täällä on ollut suht helppo olla ja asustaa, on omassa kotona olo vielä helpompaa. Siellä kun kaapeista ei löydy mitään muuta kun sitä mitä kaupasta itse sinne raijaa. Täällä vanhempien kotona taas joka nurkalla häämöttää suklaata tai leipää tai leivonnaisia... ei kiva.

On myös kiva päästä aloittamaan taas jonkinlainen säännöllinen elämänrytmi, nyt kun työt ja työajat ovat vaihdelleen suht tiheästi. Ja mulla on myös ikävä omiin lenkkimaastoihin, vaikka täällä maalla onkin tietysti ollut rauhallisempaa ja kauniimpaa.

Syksystä myös sellaista, että lenkkeilyn ja 5k to 10k juoksuohjelman lisäksi ostan korkeakouluopiskelijoille tarkoitetun urheilukortin, jolla pääsen sitten erilaisille ryhmäliikuntatunneille (apua) ja mahdollisesti jopa salille (superapua). Mä olen aina ajatellut että mä en todellakaan ole mitään salityyppiä, ja se tuntuu oudolta että mä kävisin salilla, mutta nyt kun näitä laihdutusblogeja on jonkun aikaa jo seurannut, ja n. 98 % kaikista bloggareista käy salilla, oon miettinyt että kyllä munkin pitää kokeilla.

Tolla urheilukortilla pääsee tiettyinä aikoina tietyille saleille tyyliin eurolla, joten ei se ole rahastakaan kiinni.

Saa siis nähdä. En usko että musta kuitenkaan mitään salilla kävijää saa, mutta pitää se kokeilla että voi sanoa kokeilleensa :) Noi ryhmäliikuntatunnit taas on se juttu minkä takia tota korttia haen. Siellä näytti olevan zumbaa ja bodypumppia ja vaikka mitä aerobista juttua. Vaikka kyllä tollaset ryhmäliikuntatunnit hirvittää mua aikalailla yhtä paljon kun salilla käyminenkin. Varsinkin jos joutuu menemään sinne yksin. Mutta mä olen nyt urheasti päättänyt että sinne mennään ja siellä myös käydään säännöllisesti! Tulee vähän vaihtelua sitten urheiluunkin kun nyt olen pelkästää juossut.

Sellaista on siis luvassa tässä parin viikon sisällä, ja mä sitten päivitän tänne tilannetta.

Kohta pitää taas lähteä lenkille. Pitää saada vähän kiinni lenkkejä aikataulussa kun oli niin pitkä tauko tossa välissä.

-Kaukaa Kaunis

6 kommenttia:

  1. Joo, ihmeessä salille! :D Kannattaa vaan pyytää opastus alkuun, niin tietää sitten alusta asti, että mitä siellä tekee ja mitkä on sopivat painot. Sali muokkaa kroppaa enemmän kuin lenkkeily ja tuloksia näkee piankin. Tykkäät varmasti..

    Voiskohan tämän blogin saada Blogilistalle? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää kyllä oikeasti pyytää opastusta. Mä en tietäis yhtään mitä siellä pitää tehä.

      Mä oon tän lisänny jo blogilistalle, mutta en tiedä teinkö sen sitten jotenkin väärin, eikö tää näy siellä vai miten?

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
    2. Ei löydy. Ja jos valitsen "lisää blogi" ja annan tämän osoitteen sinne, se ei ilmoita että sellaista olisi ennestään olemassa, vaan antaisi lisätä ihan uutena blogina.

      Poista
    3. Onpa outoa :/

      Mä kyllä löysin mun blogin kun laitoin hakuun, ja mun postaukset tulee sinne syötteeseen.

      Tällainen sieltä siis löytyy: http://www.blogilista.fi/blogi/fat-no-more/107644
      mutta en tiedä onko mulla jotku asetukset väärin?

      -Kaukaa Kaunis

      Poista
    4. Onpa kummaa, kyllä se tuosta linkistä löytyi. No, sainpahan sen nyt lopulta tilaukseen, kiitti! :)

      Poista
    5. Pääasia että löyty! :)

      -Kaukaa Kaunis

      Poista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)