lauantai 17. elokuuta 2013

5k to 10k

Kuten mä jo joskus mainitsinkin, ostin 5k to 10k sovelluksen puhelimeen jo ennen kuin C25k sovellus oli edes loppunut.

Kohta onkin aika aloittaa harjoittelu kohti 10 km juoksua, ja olen tässä pohtinut minkälaisen osan bloggaus tästä urakasta saa. Musta olis nimittäin kiva pitää ihan päiväkirjaa noista treeneistä, nyt kun aloitan ihan alusta. Ton C25k:n kohdalla mä olin jo treenannut useamman viikon kun alotin bloggailun.

Eli kertokaa jos teitä kiinnostaa enemmän tää mun juoksuharrastus (tai ehkä enemmänkin sen kehittyminen) vai riittääkö viikottaiset yhteenvedot ?

Mutta kohta tosiaan alkaa taas ohjelma, ja oon siitä innoissani. Sen avulla on paljon helpompi mennä aina lenkille kun ei tarvitse miettiä kuinka kauan juosta ja kuinka kovaa. Se ohjelma kertoo sulle mitä pitää tehdä. Eli innoissani odotan syyskuun alkua, kun silloin tämän ohjelman aloitan.

Musta on mukava lukea kun pari bloggaajaa on ryhtynyt tohon C25k:hon, miten niillä menee, kun se oli aika suuri kokemus itselle. Sen takia oon pohtinut tätä 5k to 10k:n bloggausta.

Kertokaa mitä mieltä olette, kiinnostaako juoksupostaukset? Mä oon niin koukussa juoksuun että voisin puhua siitä koko ajan.

-Kaukaa Kaunis

4 kommenttia:

  1. Todellaki kiinnostaa lukee miten sun juokseminen menee! anna tulla vaan päivitystä aina ku kerkeet/jaksat :)

    VastaaPoista
  2. Mua kanssa kiinnostaa aihe, että kirjottele vaan useammin! Ehkä saan jotain hyviä vinkkejä omaan yritykseen :P

    VastaaPoista

Hei! Kerro ihmeessä mitä mielenpäällä on :)